یه گوشیه خوب
نويسنده :niloofar
تاريخ: دو شنبه 25 اسفند 1393 ساعت: 17:18

 

یه گوشی تا وقتی میتونه یه گوشی خوب باشه که:

اول پس زمینه اش حتما عکس مرتضی باشه

دوم رمز ورودش سال تولد مرتضی باشه

سوم زنگخورش یکی از اهنگ های مرتضی باشه

چهارم وقتی میری توی گالریش پر از فیلما و عکسای مرتضی باشه

پنجم همه ی اهنگای مرتضی جزوه موزیکاش باشه 

ششم یه چن تا برنامه در مورد مرتضی هم توش باشه

اون موقع تازه میتونیم بریم سر وقت امکانتش و قیمتش و... این چیزا

اون موقع اگه اینارم داشت میتونی بگی این گوشیه خوبه 

در ضمن با من بحث نکنین همین که گفتم حالا می خوای یه گوشی خوب داشته باشی یا ن؟؟؟؟؟؟

اگه میخوای باید اول اینایی که گفتم رو داشته باشه تا برسیم به بقیش

 



نظرات شما عزیزان:

Noshin
ساعت22:07---25 اسفند 1393

پاسخ:چرا قیافت اون ریختیه هااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خب گوشیه خب نمیخای که نمیخای اصن به من چه حالا من هی میگم تو گوش نکن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
امپراطوره عاشقتم تا ابد
تازه ترين مطالب
نويسندگان
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ

 RSS 

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ


کد آهنگ های بهزاد پکس
دانلود آهنگ جدید